Október 23-án mindkét termünk 15-20 óráig tart nyitva! Megértéseteket köszönjük!                       Október 23-án mindkét termünk 15-20 óráig tart nyitva! Megértéseteket köszönjük!                       Október 23-án mindkét termünk 15-20 óráig tart nyitva! Megértéseteket köszönjük!                       Október 23-án mindkét termünk 15-20 óráig tart nyitva! Megértéseteket köszönjük!                       Október 23-án mindkét termünk 15-20 óráig tart nyitva! Megértéseteket köszönjük!                      

Petra
TRX


Petrának hívnak. TRX trainer vagyok.

A mozgás és a sport iránti szeretetem már gyermekkoromban megmutatkozott. Általános iskolában táncoltam, középiskolában kosárlabdáztam. Egyetemi éveim alatt, pedig nagyon megszerettem a fitness világát.  Azóta rendszeresen járok edzőterembe.  Hobbi szinten több sportot is űzök: úszás, lovaglás, snowboardozás. Nagyon fontos számomra a testi- lelki harmónia és az egészséges táplálkozás.  Ezért a mindennapos jógagyakorlás mellett, tudatosan táplálkozom. A jó erőnlétet pedig az edzéseknek köszönhetem. Célom az, hogy minél több embernek megmutassam a jó egészséghez vezető utat, ezért úgy döntöttem, hogy ezt szeretném oktatni.

2011 óta a Debreceni Jóga Egyesületben jógázom.

2013-ban elvégeztem az IWI  International Wellness Institute  / IWI Fitness – Wellness Iskola Testépítés  - fitness sportedzői  képzését.

A sportedzői képzés elvégzése után megismerkedtem a TRX-el és nagyon megszerettem, mert egyetlen eszközzel, egy edzés során, a teljes testet meg tudom dolgoztatni.

Ezért 2014 –ben az R-med Akadémián a  TRX Suspension Training Course képzésén megszereztem a TRX trainer tanúsítványt.

Amit a TRX-ről tudni kell

A TRX egy mozaik szó, jelentése teljes testtel végzett ellenállásos edzés (Totalbody Resistance Exercise).

Mi érhető el a TRX-el?

-  Nagyszerűen segít az alakot formálni.

-  Alkalmazható bárhol, bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz.

-  Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a „core” izmok                          stabilitását tudjuk fejleszteni (A „core” izmok testünk erőközpontja és gerincünk stabilitásában is alapvető fontosságú.)

-  A testet és az izmokat a mindennapi élet kihívásaira készíti fel.

-  Nem az izomépítés a lényeg, hanem a kiegyensúlyozott, stabil és terhelhető teljes izomzat.

-  Az edzés hatékonyságát természetesen növeli.

-  A helyes táplálkozás és a rendszeresség itt is alapvető fontosságú.

A módszer a test természetes képességeit erősíti és emeli ki, ellentétben pl. az edzőtermi gépekkel való edzés, ahol természetellenes mozgásokat hajtunk végre. Ezek hibás mozgásminták rögzüléséhez és ez által sérülésekhez vezethetnek.



                                          


Petra galériájnak megtekintéséhez kattintson a képre!

« Vissza az edzőkhöz

2017. október 19. - csütörtök
Nándor napja van
Látogatók: 814818


Válaszd ki miről szeretnél hírlevelet kapni:




Név:

E-mail cím: