Október 23-án mindkét termünk 15-20 óráig tart nyitva! Megértéseteket köszönjük!                       Október 23-án mindkét termünk 15-20 óráig tart nyitva! Megértéseteket köszönjük!                       Október 23-án mindkét termünk 15-20 óráig tart nyitva! Megértéseteket köszönjük!                       Október 23-án mindkét termünk 15-20 óráig tart nyitva! Megértéseteket köszönjük!                       Október 23-án mindkét termünk 15-20 óráig tart nyitva! Megértéseteket köszönjük!                      

Rebes
Köredzés, Gyerek Fitness


Sziasztok, Rebes vagyok!



2013 novembere óta állok a Vezér Fitness és a Női Vezér Fitness pultjában. Mindig fontosnak tartottam a tudatos, egészséges életmódot, és az erre való törekvést igyekszem másoknak is továbbadni. Ezért is döntöttem úgy, hogy jelentkezem az IWI Csoportos Fitness Instruktor tanfolyamára és kipróbálom magam edzőként is. Ezzel egy időben sikerült megszereznem a Sporttáplálkozási és Táplálék-kiegészítési Tanácsadó képesítést is.



A jövőben igyekszem több szakmai ismeretet is elsajátítani (stretching, terhes torna, személyi edzés stb.), hogy minél eredményesebben adhassam át a fitt és egészséges élethez vezető tudást.



Nem mindenki születik kielégíthetetlen vággyal a sportolás iránt, de minden ember alapvető igénye a testmozgás. Úgy gondolom, hogy kellő hozzáértéssel, lelkesedéssel és motiválással bárkiből ki lehet hozni a mozgás szeretetét!



Aki nem hiszi, járjon utána kedden és csütörtökön 07:40-től a Női Vezér Fitnessben! :) Szeretettel várok mindenkit!



 



Miért ilyen korán:



1.      A reggeli edzés szabályozza az étvágyat is, és felpörgeti egész napra az anyagcseréd.



2.      A reggeli alacsony vércukorszint, a kiürült glikogénraktárak segítik, hogy a szervezeted a zsírraktárakból nyerje az energiát a reggeli edzéshez.



3.      Egész nap jó kedved lesz a termelődött endorfinnak köszönhetően, könnyebben veszed a nap folyamán adódó esetleges akadályokat, stresszes helyzeteket.



4.      Minél hamarabb letudhatod az edzést és egész napra feldob, hiszen az endorfin szintet is emeli és tudni fogod, hogy aznap már megcsináltad! Tettél már valamit egészséged, fittséged érdekében.



5.      A nap folyamán, különösen a reggeli edzés után elfogyasztott étkezéssel bevitt tápanyagok sokkal jobban hasznosulnak, javul a felszívódás. Vedd be a vitaminokat és a fehérjét közvetlenül edzés után!



 



TRX:



A TRX a funkcionális edzés egyik alapeszköze, amely izomláncok edzését teszi lehetővé. Alkalmazható bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz. Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core izmok stabilitását tudjuk fejleszteni.



 





Köredzés:





A reggeli órák felépítésénél nagy hangsúlyt fektetek a bemelegítésre és a levezetésre. Alvás után ugyanis az izmok, ízületek sokkal merevebbek. A megfelelő bemelegítés segít ráhangolódni az edzésre lelkileg és fizikailag egyaránt, felkészíti a szervezetet az edzésre, elindítja a nyugalmi állapotból a terhelésre való átállást, csökkenti az izom és ízületi sérülések esélyeit.





A rövid ideig tartó intenzív terhelési és pihenő idők váltakozásával a teljes test átmozgatására sor kerül. Különböző aerobik és erősítő gyakorlatok kombinálása egy-egy körön belül dinamikus cardio blokk (step lépcsőn és talajon egyszerű, könnyen követhető alaplépés kombinációk) és erősítő gyakorlatok (kar, hátizmok, hasizom stb. formálása) váltják egymást, így rendkívül változatos és pörgős edzést érhetünk el vele. Az óra zsírégető hatású és az állóképességet is fejleszti, fokozza az izomtónust.



 



A nyújtás alapfeltétele egy tökéletes edzésnek. Éppúgy ahogy a bemelegítést sem szabad elhagyni, a nyújtást is kötelező elvégezni minden edzés végén. Lazítja az izomzatot, segít az izomláz megelőzésében, csökkenti a sérülésveszélyt és biztosítja a következő edzés sikerességét.



Az óra intenzitásából adódóan jelentős fogyás is érhető el vele, a felesleges testzsír eltűnik, a terheléstől függően pedig a zsírpárnák helyére feszes izmok formálódnak.





Képesítéseim:

2016. Csoportos Fitness Instruktor (IWI)

2016. Sporttáplálkozási és Táplálék-kiegészítési Tanácsadó (IWI)



Óráim:

Köredzés

TRX

Gyerek Fitness


Rebes galériájnak megtekintéséhez kattintson a képre!

« Vissza az edzőkhöz

2017. október 19. - csütörtök
Nándor napja van
Látogatók: 814820


Válaszd ki miről szeretnél hírlevelet kapni:




Név:

E-mail cím: