Peti
H.I.I.T.


A HIIT (Magas Intenzitású Intervallum Tréning  -  High-Intensity Interval Training) egy rövid, ám nagyon intenzív edzésforma. Járulékai bizony az égő lábak, izmok és tüdő.





Mit érdemes tudnod erről az edzésről? 




  • Időhatékony (Egy megfelelő intervallum edzés 45-50 percedet veszi csak igénybe.)


  • Erős zsírégető hatású (Jobban képes növelni az izmok képességét arra, hogy zsírt használjanak fel üzemanyagként, tehát egységnyi időbefektetéssel nagyobb mértékű zsírvesztés érhető el!)


  • Izomtömegnövelő hatású


  • Változatos, izgalmas mozgásforma (A tempó váltogatások miatt csak úgy száll az idő.)



 



Hogyan néz ki az edzés?

Rövid bemelegítés után következhet 8 blokk, a blokkokon belül 2 gyakorlat váltakozik egymással 20 mp csaknem teljes erőbedobással és 10 mp pihenő szakasz, majd a blokkok között 1 perc pihenő levezetés (cardio és erősítő feladatok).





Hidd el, kitartó munkával idővel magasabb szintre fejlesztheted mind az állóképességedet mind pedig az erődet is és sérülésmentesen belevághatsz már Te is egy igazi HIIT-edzésbe!



 


Peti galériájnak megtekintéséhez kattintson a képre!

« Vissza az edzőkhöz

2017. december 13. - szerda
Luca napja van
Látogatók: 837749


Válaszd ki miről szeretnél hírlevelet kapni:




Név:

E-mail cím: